Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 210 9561521
Τρόποι Αποστολής
1. Παραλαβή από το κατάστημα
Επιλέξτε “παραλαβή από το κατάστημα” για να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Μόλις ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων, θα ειδοποιηθείτε ηλεκτρονικά (e-mail) ή τηλεφωνικά , ώστε να την παραλάβετε.
2. Αποστολές σε όλη την Ελλάδα με εταιρεία ταχυμεταφορών Courier
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στην διεύθυνση που έχετε ορίσει και συνήθως σε 2-5 εργάσιμες ημέρες εξυπηρετούνται τα περισσότερα σημεία της Ελλάδας. Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης ολοκλήρωσης και αποστολής παραγγελίας, το οποίο περιέχει τον αριθμό αποστολής (Voucher), με το οποίο εκτελέστηκε η παραγγελία σας.
Πληκτρολογώντας αυτό τον αριθμό στο πεδίο ‘’Αναζήτηση Αποστολής’’ που βρίσκεται στο SITE της Courier μπορείτε να έχετε αναλυτικά στοιχεία για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
Ειδικά για την περίπτωση της ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση, κι αυτό διότι για να εκτελεστεί η παραγγελία σας προηγείται από μας τηλεφωνική κλήση στο τηλέφωνο που μας δώσατε, ώστε να επιβεβαιωθεί η παραγγελία και εάν τα στοιχεία σας είναι πραγματικά. Εάν δεν απαντήσετε, λαμβάνετε από μας μήνυμα (sms) ή/και e-mail για να επικοινωνήσετε μαζί μας. Εάν ούτε τότε υπάρξει επικοινωνία, δυστυχώς για λόγους ασφαλείας επειδή δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση πως είναι όλα πραγματικά, η αποστολή της παραγγελίας ΔΕΝ πραγματοποιείται και ακυρώνεται.
Τα έξοδα της αποστολής είναι Δωρεάν
3. Κατόπιν Συνεννόησης
Αν οι παραπάνω τρόποι αποστολής δεν σας καλύπτουν, μπορείτε να μας καλέσετε στο ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 3233338 ή στο 210 9567521 και κινητό 694 228 7242, ή ηλεκτρονικά στο info@blackdiamond.com.gr για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε για τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας.
Απώλεια Δέματος
Η BLACK DIAMOND δεν θεωρείται υπεύθυνη σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή σε περίπτωση απώλειας του δέματός σας που οφείλεται στην εταιρεία courier. Σε περίπτωση, που δεν παραλάβετε στις αναφερόμενες προθεσμίες, πραγματοποιείται έλεγχος από εμάς προς την εταιρεία courier, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει έως και 14 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση ή επαναποστολή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί. Εάν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση εντός 14 ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται και επιστρέφεται το ποσό που έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή με paypal.